måndag 21. april 2008

Ta på deg kortebuksene!!


For eit vær!!! Den som ikkje kjem på trening i dag bør ha ein gyseleg god unnskyldning. Om ein ikkje har fått påvist kols og necklesh på ein og same tid, ser eg ingen grunn til å melda pass. Den som prøver å nytta seg av skulearbeidsunnskyldningen er ein forferdeleg dårleg ambassadør for knøttene, for ikkje å sei for fotballen. Her er det berre til å trekke på seg strømpene, dra kortebuksa over hoftene, trekka trøya over hovudet og snøra lissene så hardt du berre kan.


Så kva seier du?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Eg kjem

Anonym sa...

eg har ein mild versjon av kols...hostar iallefall ein god del...blir ingen trening på meg i dag...kosa dåke...

Anonym sa...

kjem

Anonym sa...

Etter å ha gjennomført ein kjapp sprint fra 3 til 4 etg ved samfunnsvitenskapleg fakultet i går sundag, gjekk det smerteleg opp for meg at eg framleis er hardt skadd i kneet.. Med andre ord, inga trening på meg...
For øvrig noko som er veldig dumt, for eg er i ferd med å bli heilt i øvekant tjukk no...

Anonym sa...

eg kjem! men er kraftig redusert og blir sweeper på full tid.
må ha isposer klar ved sidelinja i dag. viss såret slår seg opp, må ein stoppa blødningen med noke kaldt mot halsen!=)

Anonym sa...

er på jobb.. kjem ikkje!

Anonym sa...

Må melde avbud i dag. Skal innrømme at jeg ikke lider av en dødelig sykdom, men avtaler må holdes, så dessverre ingen fotball på meg.

Anonym sa...

Eg kommer selvfølgelig! Arne har ikke svart enda eller kanskje det er han som har kalt inn? I alle tilfelle vet vi noe om Andreas M og Bernt idag? Vi trenger nokon som kan fylle skoene til Bjarte og Anders! E Hans olav på gang montru?
PS: For å sitere min far til det kjedsommelige! "Forkjølelse hviler man ikke av seg, det løper man av seg!" Eg vet og at han har kjørt samme medisin mot vonde knær i nærmere femti år. noe som har resultert i en del opperasjoner, men gubben er fortsatt aktiv Fotballspeller! Her har noen av oss noe å lære.
Gleder meg til en flott økt i solen!

Anonym sa...

eg har fått med ein ekstra mann

Anonym sa...

erlend slår på stortromma og ordner endå ein mann. Er det ingen andre som har vener?:)