måndag 14. april 2008

Tirsdagstrening

Så longt eg kan sjå er det seks mann som kan stilla til trening tysdag 15. april. Då er det eit par mann som ikkje har vekren bekrefta eller avkrefta. Så då trur eg det skal vera trygt å fastslå at det vert trening kl. 17.30. på Bergenhus festning. Om du har ein mann som du ynskjer å ta med deg, så er dette dagen for det. Viktig at dei som endå ikkje har gitt tilbakemelding får fingen ut av stumpen og ned på tastaturet (hugs å vaska nevane først).

Mvh.: Erlend

13 kommentarer:

Anonym sa...

kjem

Anonym sa...

har pådratt meg ein lei forkjølelse og ein slakke kropp...blir ingen bingetrening på meg!

Anonym sa...

Kjem ikkje!
Har vore på sjukehuset og operert litt,og blir borte fra trening i dag+neste gong =/
Men kjem sterkt tilbake med nyopererte bryst!

Anonym sa...

Kjem

Anonym sa...

Dagens trening ryk for meg... trur ikkje bernt kommer heller...

Anonym sa...

eg kommer. e på jakt etter inbyttere. gir en lyd så snart eg vet. sendt av gårde noen sms'er no.

Anonym sa...

Bajs. av mine tre heteste kandidater har to blitt syk og en knekt armen..
prøver lit til. hvor mange er vi nå? Noen flere som har aktuelle innhoppere?

Anonym sa...

Eg trur da jobbes litt i kulissene... keep the faith!

Anonym sa...

Frode Lidal e med...

Bernt sa...

Kjem ikkje diverre. Bernt

Anonym sa...

Eg tek med meg min ven Harald.

Anonym sa...

Eg trur me skal vera 7-8 mann no. Det er KJEMPEBRRRRRRRRA!

Anonym sa...

eg kjem. orsak sein tilbakemelding, men er det boksal på fretex tek det tid å koma seg heim for å svara.

AM