søndag 6. april 2008

Nye drakter?



Eg har no smugkikka litt på dei linkane Bjordal la ut i forhold til nye draktar. No veit eg ikkje om det er aktuelt å kjøpa nye draktar, eller om me i det heile kjem til å få bruk for draktar i sumar, men eg legg uansett ut bilete av dei eg likte best. Så kan me debatera litt. Det er så kjekt når det er temperatur og aktivitet på bloggen.

Mvh.: Erlend!

Men så er eg så frekk og går inn og redigere innlegget til Erlend for på den måten å leggje inn mitt forslag til drakt om det skulle verta aktuelt. Eg tykkjer det er svært fint med litt lyse draktar, så lys blå drakt med kvit shorts er mitt forslag. Ellers så syns eg dine forslag og var gode Erlend:)

Mvh Arne









Eg Velger å ikke være verre på det en å bli tredjemann på redigeringsfronten. Den første drakten som Erlend har lagt ut synes jeg er altfor lik den velkjente Argentinadrakten. Får vi en slik, frykter jeg at vi vil bli sett på som et nytt lag alla de svenskene vi traff på Dale. Skruknøttene er jo et lag med skjel, ergo, vi trenger en drakt som representere oss! Kanskje litt få valmuligheter innen for linkene mine, men dog muligheter. F.eks drakt nummer to i Erlends utvalg. Den har en mer unik utforming. Arnes valg er jo et klassisk bidrag. Personlig liker eg bedre skarpe farger og gjerne striper. Men den diskusjonen kan vi ta etterhvert!


Mine(Andreas) bidrag er som følger:


Eller ka med denne blomsten?

For den nette sum av 4500 får mann 15 draktsett(trøye og bukse).
Sokker og en keeperdrakt.
Er knøttene muligens et helbrunt lag?
Andreas..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har ikkje lyst å ha svart/kvit eller rød/kvit. Elles så synes eg alle e fine, sjølv om eg falt litt for kombinasjonen grønn/svart... Spennande!
Sidan det ikkje er lagt ut innkalling seier eg her at treniga fort kan ryka for meg i dag...Har programm heile dagen og veit ikkje om eg når heim til trening... Ønsker imidlertid mine medknøtter ei fin økt!

Anonym sa...

Eg vil berre meddela at eg kjem på trening til tross for at eg ikkje har sove i natt... Eg ofre sjølvsagt alt for knøttene, til og med nattesøvnen!

Anonym sa...

Og så kan eg jo meddela at eg observerte opp til fleire knøttar på "fylla" i går. Ikkje veit eg kor mykje dei drakk, men minst to kvar!!!

Anonym sa...

Eg kjem i alle fall på trening i dag. Har fått meg ny friskusdress, så den er grrrrrrrrrrrrrrei! Blir det oppmøte på festningen mon tru?

Anonym sa...

Veit ikkje om eg som nyerverva har så mykje eg sku sagt angåande draktval men eg meiner at striper på fotballdrakter er ein uting. Fotballdrakter skal vera einsfarga. Eitt unntak er Liverpool si gamle bortedrakt (den grøne og kvite med fire ruter). Grøn er dessutan keeperdrakt, ikkje utespelardrakt. Og gul og svart er for dommaren. Oransje er for Åsane og rosa for tvilsame. Resten er greit.